Teie tellimus

Kus on minu tellimus?

Tellimuse kinnitus saadetakse teile e-posti teel. Paki jälgimine on märgitud teie tellimuse kinnituses. Selle lingi abil saate luua ka oma profiili, et saaksite jälgida kõiki oma tellimusi. Saadame ka meili, kui teie tellimus on teele saadetud.

Ma ei ole saanud tellimuse kinnitust

Kahjuks peale tellimuse kinnitamist täiendusi teha ei saa. Meil ei ole võimalik lisada ja seeläbi suurendada tellimuse summat, mille olete maksmiseks kinnitanud. Seetõttu peate esitama uue tellimuse.

Kas ma saan oma tellimuse tühistada pärast selle saatmist?

Saate oma ostu tühistada. Olenevalt sellest, kui kaugele me tellimuse töötlemisega oleme jõudnud, võime: V : Kinnitada tühistamise ilma täiendavate tegevusteta. B : märkige, kust leiate tagastusvormi.

Tellimuse tühistamine ja tagastamine

Olen oma tellimust kahetsenud. Mida ma peaksin tegema?

iRobotis ostes saate oma tellimuse tühistada 60 päeva jooksul. Taganemisõigus kehtib kauba kättesaamise päevast. Taganemisõiguse kasutamiseks peate täitma meie veebipõhise tagastusvormi, mille leiate siit

Toode on kasutatud, kuid soovin selle tagastada

Peate tellimuse tagastama põhjendamatu viivituseta ja hiljemalt 60 päeva jooksul pärast seda, kui olete meile teatanud, et soovite ostust loobuda. Kui leitakse, et toote väärtus on langenud, saate tagasi vaid osa ostusummast. Summa, mille saate, sõltub kauba kaubanduslikust väärtusest. Kasutatud kauba tagastamisel on Witt Hvidevarer A/S-l õigus nõuda amortisatsiooni hüvitamist, mille Witt Hvidevarer A/S määrab edasimüügiväärtuse alusel. Kasutatud asjade tasu võib olla 0-99% eseme esialgsest müügihinnast. Loe lähemalt siit tühistamise ja tagastamise rubriigist. Või täitke meie tagastusvorm siin .

Kas pakute tasuta tagastamist?

Kahjuks ei saa me pakkuda tasuta tagastust, kuna soovime siiski säilitada konkurentsivõimelise turuhinna kõikidele klientidele. Kui otsustate kasutada oma taganemisõigust, peate kauba tagasi saatmiseks tasuma postikulu. Taganemisõigust saad kasutada siin .

Kas pakki vastu võtmast keeldudes on võimalik ostust loobuda?

Te ei saa oma ostu tühistada, keeldudes saadetise vastuvõtmisest ja/või jättes saadetise järele tulemata meid teavitamata. Sellisel juhul lisandub tegelikele saatmiskuludele vastav tellimuse töötlemise tasu. Loe lähemalt siit .

Kas teise kaardiga on võimalik raha tagasi saada?

Kahjuks mitte. Raha tagastame samale makseviisile, mida kasutasite ostu sooritamisel.

Kui kiiresti ma pärast tagastamise kättesaamist raha kätte saan?

Töötlemisaeg on ca. 14 päeva, kuid tagastatud kauba kättesaamisest võib kuluda kuni 2 nädalat, enne kui raha tagasi teie kontole ilmub.

Kohaletoimetamine

Mis on minu tellimuse tarneaeg?

Eeldatav tarneaeg alates tellimuse vormistamisest on 3-5 tööpäeva.

Kui palju kohaletoimetamine maksab?

Üle 500,00 Taani krooni ostude puhul pakume tasuta kohaletoimetamist GLS-i paki või ettevõtte aadressile. Alla 500.00 Taani krooni tellimustele lisandub kohaletoimetamistasu (39.00 - 79.00 DKK koos käibemaksuga) olenevalt valitud tarneviisist. Saadetised eraisikutele 0-20 kg (59,00 Taani krooni), eraisikule 21-30 kg (79,00 Taani krooni), firmadele 0-20 kg (39,00 Taani krooni), firmadele 21-30 kg (59,00 Taani krooni) ja pakipostile ( 39,00 Taani krooni). GLS-i kasutatakse peamiselt tarnijana. Lisateavet meie kohaletoimetamise kohta leiate siit.

Kas minu tellimust saab kiiremini kohale toimetada?

Meil ei ole võimalust tarneaega muuta.

GLS pole mu pakki veel kohale toimetanud

Meie saadetised toimetab GLS kohale igal tööpäeval pärastlõunal. Kui esitate tellimuse nädalavahetusel, saab GLS saadetise kätte alles esmaspäeva pärastlõunal.

Minu saadetisel puudub saateleht

Oma tellimuse kinnitust saate vaadata siit. Kui pakist on midagi puudu või olete saanud vale toote, võtke ühendust meie klienditeenindusega .

Olen saanud vale kauba

Meil on väga kahju. Peate minema meie veebisaidile, täitma tagastusvormi ja saatma kaubad meile tagasi. Seejärel saadame teile õige kauba.

Sain tellimuse kätte kahjustatud pakendis

Kui olete saanud kahjustatud pakendiga tellimuse, on oluline see fotodega dokumenteerida. Palun tehke pakendist ja pakendil olevast etiketist foto. Paljudel juhtudel ei ole toode ise kahjustatud, kuna pakend on loodud teie tellimust kaitsma. Kui toode on kahjustatud, tuleb kohe peale selle kättesaamist saata e-kiri aadressile info@irobot.ee . E-kiri peaks sisaldama pilte pakendist (seest ja väljast), toote kahjustustest ja pakendi etiketist.

Kas välismaale on võimalik kaupa tellida?

iRobot.ee-s toimub kohaletoimetamine ainult Lätis ja meil ei ole võimalust saata välisriikidesse. Küll aga on meie Rootsi, Norra või Soome veebilehtedel võimalik tellida tarne nendesse riikidesse. Pange tähele, et hinnad võivad riigiti erineda.

Tellimine

Kas kaupa on võimalik tellida e-maili või telefoni teel?

Kõik tellimused tuleb esitada meie veebisaidil ja tellimusi ei saa esitada telefoni teel. Kui soovite saada nõu tootevaliku osas, aitame teid hea meelega.

Milliseid makseviise saab kasutada?

Pakume maksekaarte (Visa, MasterCard, Apple Pay, Google Pay ja Klarna).

Vaata Klarna kasutustingimusi ja Klarna isikuandmete poliitikat .

Kas saate tellimuse esitamisel vigu?

Võtke ühendust meie klienditeenindusega e-posti aadressil info@irobot.ee või tel. +45 88 44 45 11

Makse on tagasi lükatud

Kontrollige oma kaardi andmeid ja proovige teist kaarti. Makse tagasilükkamise põhjuseks võib olla asjaolu, et kaardil pole taotlevaid vahendeid. Kui probleem püsib, võtke ühendust meie klienditeenindusega.

Kahjustatud kauba tagastamine ja teenindus

Kuidas esitada kaebust kahjustatud toote kohta?

Kui teie toode on garantiiaja jooksul kahjustatud, täitke palun meie teenindusvorm siin .

Olen saanud toote, mis ei tööta. Mida teha?

Palun täitke meie teenindusvorm siin.

Toode sai transpordi käigus kahjustada

Kui olete saanud kahjustatud toote, peate täitma teenindusvormi . Pärast seda tuleb toode meile tagastada, kasutades ettemakstud saatesildi, mille me teile saadame. Samal ajal saadame teile uue kauba.

Tooted

Millise toote peaksin valima?

Oleme koostanud tootevaliku kataloogi, mille leiate siit. Kui vajate endiselt abi, võtke meiega ühendust siin.

Kas varuosi on võimalik osta?

Jah, see on võimalik. Valiku enimkasutatud varuosadest leiate veebist Varuosade rubriigist. Kui te ei leia seda, mida vajate, võtke meiega ühendust siin.

Kust leian kasutusjuhendi?

Kõikidel meie toodetel on kaasas kasutusjuhend. Kui kasutusjuhend on kogemata kadunud, leiate selle veebist toote spetsifikatsioonist.